Autodesk Upchain

Felhő alapú PDM és PLM rendszer egyetlen megoldásban a tervezési adatok, személyek és folyamatok egyszerű és ideális összekapcsolásához.

Autodesk Upchain

Az Upchain egy felhőalapú PDM és PLM rendszer egyben. A könnyen konfigurálható, azonnal használható, testreszabott munkafolyamatok gördülékenyebbé teszik, hogy a projektek mozgásban maradjanak, míg az integrációk segítségével a csapatok a már ismert CAD-ben és üzleti eszközökben dolgozhatnak.

Az Upchain azonnali PDM és PLM rendszert biztosít, mely rugalmasan alkalmazkodik az ön igényeihez.

  • Integrálható a már ismert és használt CAD-eszközökkel és üzleti rendszerekkel
  • Összeköti a termékfejlesztési folyamatot a koncepciótól a gyártásig
  • Elhárítja az együttműködési akadályokat, és növeli a hatékonyságot
  • Terjessze ki az adatokat a vállalaton túl a beszállítókra, ügyfelekre és partnerekre
  • Biztosítson hozzáférést az érdekelt felek számára a valós idejű adatokhoz és a kontextus megértéséhez a mérnökök zavarása nélkül
  • Egyszerűen gyűjthet visszajelzést jelölésekkel és megjegyzésekkel, CAD-licencek hozzárendelése nélkül
  • UPCHAIN PROFESSIONAL: Projektmenedzserek és mérnökök számára.
  • UPCHAIN TEAM: Közreműködőknek és visszajelzést adóknak.
  • UPCHAIN PARTICIPANT: Projektkövetőknek, információkeresőknek.
  • A felhőalapú PDM segítségével az adatok középpontban való tartása: multi-CAD adatok, CAD szoftverbővítmények, revízióvezérlés, gyors fel- és letöltés, biztonságos CAD-tárolás, fájlimportálás és -export, összehasonlító átfedések.

    Cloud PLM a modern gyártáshoz: 3D CAD megjelenítő és jelölés, projekt- és termékmenedzsment, BOM-kezelés, változáskezelés, automatizált alkatrészszámok, dokumentumkezelés, tervezési dokumentumok áttekintése, Intuitív irányítópultok.

    Munkafolyamatok és integrációk: konfigurálható munkafolyamatok, üzleti szoftver-bővítmények, üzleti szoftverbővítmények, üzemkész, termékfejlesztési folyamatok, API- és webszolgáltatás-integrációk, részletes engedélyek ellenőrzése.

    Fedezze fel az együttműködést és központosított adatkezelést, egyetlen munkafolyamatba integrálva!

    A beszállítói lánc (OEM) olyan nyomás alatt van, mint még soha – és ez a nyomás a teljes ellátási láncukon keresztül érezhető. Amióta a világjárvány megviselte a globális ellátási láncokat, a terméktervezés és a gyártás alkalmazkodott az „új normálishoz”. Ez azonban nem jelenti azt, hogy az adatmegosztással és az együttműködéssel kapcsolatos problémák megszűntek. Más problémák sem merültek fel a járvány során. A valóságban azonban az iparág számos akadálya nem új keletű – egyszerűen csak felnagyították őket a közelmúlt eseményei. Ezeknek a kihívásoknak – akár régóta fennálló, akár a közelmúltban felmerülő – megválaszolása csak akkor valósítható meg, ha újra feltaláljuk a munkamódszerünket.

    Az érintettek kommunikációjának újragondolása

    A beszállítóktól és a forgalmazóktól a gyártókig és külső munkatársakig – a tandemben végzett munka az egyetlen igazságforrással az ellátási lánc együttműködésének kulcsfontosságú részévé vált. Hiszünk abban, hogy a hatékony termékéletciklus-menedzsment rendszerekkel képes lesz leküzdeni az akadályokat, kapcsolatba lépni az érdekelt felekkel, és le tudja bontani az információs silókat. Egyszerűen az a kérdés, hogyan…

    Töltse le kiadványunkat és ismerje meg a felhőalapú PLM és PDM rendszer előnyeit!

    * Ezek a mezők kötelezőek

    Az Autodesk-termékekre való előfizetés rugalmas kezelést és egyszerűbb hozzáférést biztosít az eszközökhöz és technológiákhoz!

    Műszaki támogatás: hozzáférés a támogatási szakemberekhez, távoli segítségnyújtás és online erőforrások használatának lehetősége.

    Naprakész szoftver: maradjon versenyképes a legújabb fejlesztésekhez és a frissítések révén a teljesítmény-javításokhoz való azonnali hozzáféréssel.

    Rugalmas futamidők: használja a szoftvert, ameddig csak szüksége van rá, egy vagy három évig terjedő futamidőkkel vagy használatalapú konstrukcióval.

    Adminisztrációs eszközök: könnyedén kezelheti a szoftverlicenceket, a helyeket és a használatot az Autodesk-fiókjából.

    Reméljük, hogy az Upchain számos funkciója meghozza a kedvét ahhoz, hogy Ön és vállalata kihasználva az újabb és újabb technológiák előnyeit új szintre emeljék tervezési, gyártási hatékonyságukat. Keresse kollégáinkat egy személyes konzultációra, hogy az iparágban jártas szakértőink támogatást nyújtsanak Önnek.

    Vegyen részt az általunk nyújtott szakmai képzéseken, hogy a megszerzett tudást azonnal kamatoztatni tudja munkájában! Hamarosan induló intenzív alapozó és haladó tanfolyamainkról további információt ITT talál.

    Legyen tagja Facebook közösségünknek vagy LinkedIn üzleti oldalunknak, csatlakozzon Youtube csatornánkhoz és iratkozzon fel Hírlevelünkre, hogy naprakész információt kapjon a legfrissebb Autodesk újdonságokról, promóciókról és szakmai blogjainkról.

    Kapcsolattartó:

    Radnai László
    Értékesítési és technikai tanácsadó