Holixa ERP Connector

Kösse össze Autodesk
CAD / PDM rendszerét az ERP
rendszerével!

Kösse össze Autodesk CAD / PDM rendszerét az ERP rendszerével!

A tervező / gyártó cégek általában különböző forrásból származó alkalmazásokat használnak arra, hogy tervezési és ahhoz kapcsolódó adataikat létrehozzák, kezeljék és biztonságosan tárolják vagy megosszák, cégen belül vagy azon kívül. Ezért a felhasználóknak több rendszerben kell információkat keresniük, értékes időt veszítve az ismétlődő feladatokon. Legrosszabb esetben hiányos vagy nem aktuális / megfelelő információ birtokában kell döntést hozniuk.

A Holixa ERP Connector egy Autodesk Vault Professional bővítmény, amely automatizálja a tervadatkezelési (PDM) és a vállalati erőforrás-tervezési rendszer (ERP) rendszerek közötti adatátvitelt.

Áthidalja a szakadékot a tervezési osztály és a vállalat többi része között, lehetővé téve minden felhasználó számára, hogy egyetlen információforrással dolgozzon.

Szerezzen teljes felügyeletet a tervezéstől gyártásig tartó adatkommunikáció felett!

A Holixa ERP Conectort használó ügyfelek átlagosan körülbelül 110 napot takarítanak meg évente:

a feladatok automatizálásával és az iteratív tervezési tevékenységek csökkentésével

a zökkenőmentes adatintegrációval és automatizált anyagjegyzés (BOM) átvitellel

a tervezési adatok gyártási rendszerbe történő felvitele gépelési hibák kiküszöbölésével

az ERP rendszer által használt attribútumok felhasználásával

a gyártás által igényelt, jóváhagyott dokumentumtípusok automatikus közzétételével

Kommunikációs funkciók hatásköre

A Holixa ERP Connector 2D/3D CAD fájlokat (DWG / IDW rajzok és 3D Inventor adatok), nem CAD dokumentumokat (PDF, Office, Kép, stb…) is átvisz az ERP rendszerbe, amennyiben szükséges. Tipikus PDM objektumok, mint például az anyagjegyzékek (BOM) és mérnöki változáskérelmek (ECO) is könnyen átvihetőek az ERP rendszerbe. Tipikus ERP objektumok, mint például a raktárkészlet pedig szinkronizálható a Vaultba, így a tervezők már a konstrukció kialakításakor figyelembe vehetik azt.

Személyre szabott megoldás

  • Autodesk Vault Professional adatok exportálása automatikusan, amint azok rendelkezésre állnak / jóváhagyottak / szükségesek
  • Projektek betöltése – projektmenedzsment integráció
  • Mérnöki változáskérelmek kezelése – ECO folyamatvezérlés
  • Tételek betöltése – Item management beszerzési támogatás
  • Gépészeti és Elektromos anyagjegyzék szinkronizálás – gépészeti és elektromos tervezés integrációja
  • Támogatott ERP rendszerek:

    • SAP, SAP One, BAAN, SyteLine, MS Dynamics / Axapta, IFS, Helios Orange & Helios Green, Karat, Monaco, TPV 2000, QAD és még sok más…

    Erősítse meg ERP integrációját az ERP Picker segítségével!

    A tervezési folyamat legpontosabb adatokkal való továbbfejlesztéséhez a Holixa ERP Picker gyors betekintést nyújt az ERP rendszerbe közvetlenül az Autodesk Inventorból.

    A Holixa ERP Connector és a Holixa ERP Picker együttes használatával:
  • összekapcsolja az ERP-ben definiált tulajdonságokat Inventor iProperty tulajdonsággal
  • szinkronizált anyagkészlet kezelése
  • alapozza terveit aktuális ERP készletekre (meglévő vagy egyszerűen beszerezhető)
  • Név:* Foglalkozása/beosztása: Munkahely neve:* E-mail cím:* E-mail cím újra:* Telefonszám:* Üzenet: Hozzájárulok ahhoz, hogy az Arkance Systems HU Kft. hírlevelet, szakmai anyagokat, tájékoztatást küldjön az általam megadott elérhetőségre. A jelen adatkezelési hozzájárulás – amely önkéntes döntésen alapul – a hozzájárulásom visszavonásáig érvényes.

    Elolvastam és megérettem az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.:*


    Az Autodesk-termékekre való előfizetés rugalmas kezelést és egyszerűbb hozzáférést biztosít az eszközökhöz és technológiákhoz!

    Műszaki támogatás: hozzáférés a támogatási szakemberekhez, távoli segítségnyújtás és online erőforrások használatának lehetősége.

    Naprakész szoftver: maradjon versenyképes a legújabb fejlesztésekhez és a frissítések révén a teljesítmény-javításokhoz való azonnali hozzáféréssel.

    Rugalmas futamidők: használja a szoftvert, ameddig csak szüksége van rá, egy vagy három évig terjedő futamidőkkel vagy használatalapú konstrukcióval.

    Adminisztrációs eszközök: könnyedén kezelheti a szoftverlicenceket, a helyeket és a használatot az Autodesk-fiókjából.

    Reméljük, hogy a Vault és a Holixa ERP Connentor számos funkciója meghozza a kedvét ahhoz, hogy Ön és vállalata kihasználva az újabb és újabb technológiák előnyeit új szintre emeljék tervezési, gyártási hatékonyságukat. Keresse kollégáinkat egy személyes konzultációra, hogy az iparágban jártas szakértőink támogatást nyújtsanak Önnek.

    Vegyen részt az általunk nyújtott szakmai képzéseken, hogy a megszerzett tudást azonnal kamatoztatni tudja munkájában! Hamarosan induló intenzív alapozó és haladó tanfolyamainkról további információt ITT talál.

    Legyen tagja Facebook közösségünknek vagy LinkedIn üzleti oldalunknak, csatlakozzon Youtube csatornánkhoz és iratkozzon fel Hírlevelünkre, hogy naprakész információt kapjon a legfrissebb Autodesk újdonságokról, promóciókról és szakmai blogjainkról.

    Kapcsolattartók:

    Farkas Attila
    Értékesítési és technikai tanácsadó,
    szoftverfejlesztő
    +36 30 559 0497 | +36 1 273 3416
    attila.farkas@arkance-systems.com
    Radnai László
    Értékesítési és technikai tanácsadó
    +36 30 370 9125 | +36 1 273 3417
    laszlo.radnai@arkance-systems.com