Digitális termékfejlesztési megoldások – nyári gépipari webinárok

Amikor az 1990-as években megkezdtük munkánkat és a világunk digitalizálását, a digitális fájlok – dokumentumok, táblázatok vagy tervek – különálló dolgok voltak. Mindegyikük önállóan létezett. Floppyra vagy merevlemezes meghajtóra lehetett őket menteni vagy másolni, később pedig el lehetett küldeni őket e-mailben, ha nem voltak túl nagyok. A fájlok közötti kapcsolat megteremtése azonban nehézkes, időigényes és hibalehetőségeket rejtő folyamat volt.

A szoftvereket és a platformokat ugyanez az elkülönülés jellemezte. A gyártásban, ahogy mindegyik iparágban, adott célokat szolgáló és adott részlegek számára létrehozott digitális eszközkészletek jelentek meg, a CAD például a tervezési részleg, a CRM az értékesítés, az ERP az üzemeltetés/vállalatvezetés számára és így tovább. Ezeket a platformokat nehéz volt, vagy éppen lehetetlen összekapcsolni. Egyszerűen nem az egymással való kommunikációra készültek.

Ez azzal járt, hogy a projektek során az adatok elvesztek az egyes szakágak közötti átadásakor, majd ismét létre kellett hozni és össze kellett állítani őket, olykor több alkalommal is. Az adatok vállalati szintű vagy szervezetek közötti megosztásának elképzelése megmaradt elméleti síkon. A munka egymástól elkülönülő adattárakban zajlott, a kommunikáció a papírra nyomtatott rajzok és azok kézi visszajavítása formájában, az adatfrissétés kiolvasással és ismételt bevitellel történt.

Ahogy a digitális átalakulás folyamatosan átformálja világunkat és munkánkat, a szoftverek és a digitális adatok egyre kevésbé különülnek el egymástól. A felhőalapú számítás és adattárolás révén a munkafolyamatok összekapcsolhatók, az adatok pedig megoszthatók a részlegek és a szervezetek között. A modelleket egyszerre több, különböző helyen tartózkodó személy is elérheti és módosíthatja.

Hogyan lehetünk sikeresek ebben a megoldhatatlannak látszó egyenletrendszerben?

A kulcs az innováció, a megújulás, a felhasználói igények változásának való folyamatos megfelelés.

Hogyan tud a vállalat a meglévő erőforrásai és költségei jelentős bővítése nélkül energiát allokálni az innovációra? A meglévő üzleti folyamatok optimalizálásával, a veszteség idők feltárásával és minimalizálásával.

Az Arkance Systems elkötelezett mind az európai, mind pedig a magyar piacon, hogy megoldásaival hozzájáruljon partnerei üzleti sikeréhez. Ezek a megoldások nem csak külső gyártók termékeit, hanem az Arkance csoportban készített iparágspecifikus fejlesztéseket is jelenti.

Vegyen részt 2022. június-júliusi innovációs szakmai webinárjainkon, ahol bemutatjuk az Autodesk gépipari megoldásait, amelyek megfelelnek a digitális termékfejlesztésre törekvő vállalatok igényeinek. A bemutatásra kerülő megoldások nem a jövő, hanem a jelen megoldásai a jelen mindennapi kihívásaira. Segítségükkel szabványosított munkafolyamatok alakíthatók ki, így minimalizálhatóak a tervezési-gyártási hibák, és rövidíthető a termékfejlesztési ciklusidő is.

Szakmai előadásainkon a részvétel ingyenes, azonban előzetes regisztráció szükséges. Az előadásokat rögzítjük, azokat a regisztráltak részére az előadások után elérhetővé tesszük.

hyperMILL – CAM stratégiák és funkciók a hatékony gyártás érdekében
2022. június 29., 10 óra
Előadó: Sebők Róbert – CAM specialista
Regisztráció és további információ >>>

Fusion 360 Machining Extension: komplex 3-5 tengelyes betétmarás hatékony, gyors programozása
2022. július 7., 10 óra
Előadó: Rieth Benjámin – CAM specialista
Regisztráció és további információ >>>

Miért használnak a gyártórendszerek tervezői speciális mérnöki eszközöket?
2022. július 12., 10 óra
Előadó: Antal Iván – Fusion specialista
Regisztráció és további információ >>>

Upchain – felhő alapú PLM és PDM megoldás
2022. július 19., 10 óra
Előadó: Radnai László – PLM specialista
Regisztráció és további információ >>>

Reverse Engineering webinár 2022.07.27.

Autodesk Reverse Engineering megoldások – 3D modellek előállítása pontfelhőből és STL adatokból
2022. július 27., 10 óra
Előadó: Farkas Attila – Inventor specialista
Regisztráció és további információ >>>

Használja ki okosan a nyarat és képezze magát ingyenes webinárjainkon!

Megtisztelő online jelenlétükre feltétlenül számítunk!

Az Arkance Systems Hungary csapata


Azon dolgozunk, hogy még több ügyfelünk számára elérhetővé tegyük az Autodesk gépipari megoldások által nyújtott új tervezési megközelítést és elkezdhessék felfedezni és bevezetni ezt a forradalmi technológiát. 

Az Arkance Systems Hungary az Ön egyedi igényeinek megfelelő gyártási, üzemtervezési és automatizálási megoldásokat biztosítja tervezőszoftver kínálatából. 

Vegyen részt az általunk nyújtott szakmai képzéseken, hogy a megszerzett tudást azonnal kamatoztatni tudja munkájában! Hamarosan induló intenzív alapozó és haladó tanfolyamainkról további információt ITT talál.

Legyen tagja Facebook közösségünknek vagy LinkedIn üzleti oldalunknak, csatlakozzon Youtube csatornánkhoz és iratkozzon fel Hírlevelünkre, hogy naprakész információt kapjon a legfrissebb Autodesk újdonságokról, promóciókról és szakmai blogjainkról.

Kapcsolattartók:

Antal Iván
Értékesítési tanácsadó
+36 30 212 9088 | +36 1 273 3414
ivan.antal@arkance-systems.com
Farkas Attila
Értékesítési és technikai tanácsadó
+36 30 559 0497 | +36 1 273 3416
attila.farkas@arkance-systems.com
Radnai László
Értékesítési és technikai tanácsadó
+36 30 370 9125 | +36 1 273 3417
laszlo.radnai@arkance-systems.com
Rieth Benjámin
Értékesítési tanácsadó
Sebők Róbert
CAD üzletág igazgató
+36 30 977 1824 | +36 1 273 3413
robert.sebok@arkance-systems.com