Autodesk szoftver-előfizetés

Az Autodesk-termékekre való előfizetés rugalmas kezelést és egyszerűbb hozzáférést biztosít az eszközökhöz és technológiákhoz!

Autodesk szoftver-előfizetés

Az Autodesk-termékekre való előfizetés rugalmas kezelést és egyszerűbb hozzáférést biztosít az eszközökhöz és technológiákhoz! A szoftver-előfizetés (más néven Subscription) lényege, hogy a felhasználó jogot kap a szoftver használatára egy adott időszakra kiegészítő szolgáltatásokkal és lehetőségekkel együtt.

Műszaki támogatás: hozzáférés a támogatási szakemberekhez, távoli segítségnyújtás és online erőforrások használatának lehetősége.

Naprakész szoftver: maradjon versenyképes a legújabb fejlesztésekhez és a frissítések révén a teljesítmény-javításokhoz való azonnali hozzáféréssel.

Rugalmas futamidők: használja a szoftvert, ameddig csak szüksége van rá, egy vagy három évig terjedő futamidőkkel vagy használatalapú konstrukcióval.

Adminisztrációs eszközök: könnyedén kezelheti a szoftverlicenceket, a helyeket és a használatot az Autodesk-fiókjából.

  • a szoftver előfizetési díj nem beruházás, a teljes összeg költségként elszámolható
  • a szoftver előfizetési díj jóval alacsonyabb, mint a szoftvervásárlás költsége
  • bárhol elérhető és használható szoftvere a globális licencelésnek köszönhetően
  • rugalmasság: az előfizetés fordulópontján szabadon változtatható a licencek mennyisége, összetétele
  • Az állandó licencek esetén a licenc tulajdonosa határozatlan ideig használhatja a szoftvert. Amennyiben szoftverkövetés is társul hozzá, folyamatosan a legújabb verziót tudhatja magának. A szoftverkövetés megújításával kapcsolatosan fontos, hogy észben tartsuk a lejárati időt, ugyanis a szoftverkövetések csak a lejárati időn belül hosszabbíthatók meg. Amennyiben ez elmarad az állandó licenc esetén a legújabb meglévő verzió használatára vagyunk csak jogosultak.

    Az állandó licence szoftverkövetéssel, valamint az előfizetés is, mindig a legújabb szoftver-verzió használatára jogosítja fel a tulajdonosát, így nem kell kompatibilitási gondoktól tartani, amennyiben a számítógép és az operációs rendszer is folyamatosan frissítés alatt áll.

    A szoftver előfizetés esetén a felhasználó az állandó licenchez hasonlóan a számítógépére telepíti a szoftvert és éppúgy használja, mintha az állandó licenc lenne, kivéve, hogy az előfizetés alatt álló licence bárhol használható (kisebb korlátozásokkal*), akár több gépre is telepíthető (mely lehet laptop, illetve otthoni gép) amennyiben ugyanazon felhasználó dolgozik rajta. Az állandó licence használata ezzel ellentétben arra az országra (EU) korlátozódik, ahol a szoftvert vásárolták, bár ez a szabály is lazítható, mert éves szoftverkövetéssel együtt vásárolva évente, 3 havi országon (EU) kívüli használatot, és esetleges otthoni használatot is engedélyez a rendszer.

    Mindkét esetben lehetőség van az előző 3 verzió használatára, mint korábbi verziók – amennyiben valamely okból ez szükséges. (bérlés esetén a már bérlési konstrukcióban megjelent verziók használhatók csak, vagyis csak addig lehet visszamenni az előző verzió igénylés esetén.

    A szoftver előfizetés egy új beszerzési forma, mely nemcsak változó méretű projekteknél és kampány jellegű munkáknál segíthet egy meghatározott időszakot szoftverrel lefedni, hanem ily módon csökkenthető egy induló vállalkozás beruházási költsége. Erőssége a rugalmas kezelhetőségében rejlik, hiszen évi vagy negyedévi bérlés mellett, akár új licence vásárlással, bővülés esetén, vagy licencek elhagyásával, csökkenés esetén valóban kordában tarthatók a költségek.

    Mindkét konstrukció a fordulónap előtt megújítható meg; a szoftverbérlés amennyiben azt negyedévre vásárolták, természetesen negyedévente is. Amire ügyelni kell, hogy csak a lejárati időn belül hosszabbítható a szerződés, lejárat után csak új bérlési konstrukció vásárlása lehetséges.

    Mindkét konstrukció számára elérhető a gyártói alaptámogatás, vagy választható magasabb szintű támogatás is (magasabb költséggel), valamint általa hozzáférnek a legújabb megjelent verzióhoz, fejlesztésekhez, használhatnak felhő alapú szolgáltatásokat is. Továbbá jár még hozzá 25 GB tárhely és egymás közti adatmegosztási lehetőség is.

    A szoftverben létrehozott tervek, file-ok ugyanúgy a helyi gépen menthetők, a file-formátum teljesen megegyező – 100%-ban kompatibilis, hiszen ugyanarról a szoftverről van szó mindkét konstrukció esetén.

    Szoftver előfizetési konstrukcióban egyedi előfizetés esetén (single-user) 30 napig indítható internetkapcsolat nélkül, 14 nap letelte után figyelmeztet is erre a szoftver. Az előfizetés alatt álló szoftver nem átruházható, míg az állandó licenc igen.

    Az állandó licence bármikor használható évek múltán is, azonban ha a szoftverkövetés lejárt és a tulajdonos úgy dönt nem újítja meg, bizonyos előnyök elvesznek. Ilyen például a tárhely, vagy a telephelyen kívüli használat. Ugyanez vonatkozik a lejárt előfizetéses konstrukcióra is, vagyis 30 nappal a lejárat után a 25 Gb lecsökken és a továbbiakban a bárki által elérhető 5 Gb tárhely marad. Tehát érdemes odafigyelni adatainkra, ha nem hosszabbítunk szoftverkövetési szerződést.

    Azon dolgozunk, hogy még több ügyfelünk számára elérhetővé tegyük az Autodesk megoldások által nyújtott új tervezési megközelítést és elkezdhessék felfedezni és bevezetni ezt a forradalmi technológiát. 

    Az Arkance Systems Hungary az Ön egyedi igényeinek megfelelő megoldásokat biztosítja tervezőszoftver kínálatából.

    Vegyen részt az általunk nyújtott szakmai képzéseken, hogy a megszerzett tudást azonnal kamatoztatni tudja munkájában! Hamarosan induló intenzív alapozó és haladó tanfolyamainkról további információt ITT talál.

    Legyen tagja Facebook közösségünknek vagy LinkedIn üzleti oldalunknak, csatlakozzon Youtube csatornánkhoz és iratkozzon fel Hírlevelünkre, hogy naprakész információt kapjon a legfrissebb Autodesk újdonságokról, promóciókról és szakmai blogjainkról.

    Kapcsolattartók:

    Antal Iván
    Értékesítési tanácsadó
    +36 30 212 9088 | +36 1 273 3414
    ivan.antal@arkance-systems.com
    Maródi László
    Értékesítési és technikai tanácsadó
    +36 30 343 8113 | +36 1 273 3410
    laszlo.marodi@arkance-systems.com