Autodesk Fusion 360 Manage with Upchain: a felhőalapú PLM és PDM, amely könnyen összekapcsolja az adatokat, az embereket és a folyamatokat

2022. augusztus 8-án az Autodesk egyesítette a Fusion 360 Manage és az Upchain technológiákat. E két termék egyesítése lehetővé teszi, hogy az Autodesk ügyfelei egyetlen, átfogó, teljesen felhőalapú tervadatkezelési és termékéletciklus-kezelési megoldást vásároljanak. Egyúttal nincs változás a Vault vagy a Vault PLM, illetve a Fusion 360 Manage Extension ajánlatokban.

Egy rendszer, amely alkalmazkodik Önhöz, nem pedig fordítva

A gyártás napjainkban olyan terméktervezési megoldást igényel, amely egyesíti a PDM-et a PLM-mel, hogy javítsa az együttműködést, a termékfejlesztés és az ellátási lánc agilitását. A Fusion 360 Manage és Upchain egyesítésével a PDM rendszerbe integrált CAD adatok belekerülnek a felhő alapú PLM rendszerbe és így a teljes vállalat számára hozzáférhetőek lesznek az adatok és a kritikus információk.

Az Autodesk stratégiája, hogy megoldásait és ügyfeleit egyetlen platformra hozza terelje. A Fusion 360 Manage és az Upchain összekapcsolása egy lépés az Autodesk víziója felé, hogy egy egységes adatkezelési megoldást hozzon létre, közelebb hozva egymáshoz az ügyfeleket és a digitális rendszereket.

Az egyesített ajánlat mindkét termékcsalád termékeihez hozzáférést biztosít. Az önálló ajánlatokat a megfelelő munkafolyamatok és funkciók alapján csoportosították:

Nagyvállalati: tervező mérnököknek, projekt mendzsereknek és mindenkinek, aki hozzájárul a folyamatok sikeréhez a vállalkozáson belül

Fő előnyei:

  • SSO
  • Maximális limitek
  • Külsős felhasználók hozzáférése a     Fusion 360 Manage-hez
  • Felhő tárhely (300 GB/előfizetés)
  • Felhő API tranzakciók
  • Tartalmazza a Fusion 360 Manage és Upchain Sandbox-ot

Professzionális: tervező mérnököknek és projekt mendzsereknek

Fő előnyei:

  • Multi-CAD tervadatkezelés
  • Munkafolyamatok létrehozása és szerkesztése
  • Munkaterületek beállítása és adminisztráció

Standard: nem CAD projekt menedzsereknek és folyamatirányítással foglalkozó felhasználóknak

Fő előnyei:

  • Minőségirányítás menedzsment folyamatok
  • Beszállítói menedzsment folyamatok
  • Megmunkálási menedzsment folyamatok
  • Dokumentumok kezelése
  • Áttekintés és CAD jelölés
  • Munkafolyamatok elkezdése, elemek létrehozása és felvétele

Résztvevő: menedzsmentnek és projektben résztvevőknek

Fő előnyei:

  • CAD adatok és dokumentumok megtekintése
  • BOM és munkafolyamatok adatainak olvasása és ellenőrzése
  • Részvétel és hozzászólás a munkafolyamatokhoz
  • Riportok futtatása és készítése

Amint láthatja, ez az új kombinált ajánlat számos előnnyel jár.


Reméljük, hogy a fenti újdonság meghozza a kedvét ahhoz, hogy Ön és vállalata kihasználva az újabb és újabb tervezési technológiák előnyeit új szintre emeljék tervezési hatékonyságukat. 
Keresse kollégáinkat egy személyes konzultációra, hogy az iparágban jártas szakértőink támogatást nyújtsanak Önnek.

Vegyen részt az általunk nyújtott szakmai képzéseken, hogy a megszerzett tudást azonnal kamatoztatni tudja munkájában! Hamarosan induló intenzív alapozó és haladó tanfolyamainkról további információt ITT talál.

Legyen tagja Facebook közösségünknek vagy LinkedIn üzleti oldalunknak, csatlakozzon Youtube csatornánkhoz és iratkozzon fel Hírlevelünkre, hogy naprakész információt kapjon a legfrissebb Autodesk újdonságokról, promóciókról és szakmai blogjainkról.

Kapcsolattartó:

Radnai László
Értékesítési és technikai tanácsadó
+36 30 370 9125 | +36 1 273 3417
laszlo.radnai@arkance-systems.com
HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com